tiistai 21. tammikuuta 2014

Shopping with rent money

En malttanu olla kirjottamatta tänään! Saattaa meinaan tulla muutaman päivän paussi, kun tällä viikolla on melkosta huisketta tiedossa. Huomenna ja perjantaina ollaan menossa luokan kanssa Next Step- ja Educa-messuille hommiin ja torstain ajattelin pyhittää läksyille, saas nähä mitä siitäkin tulee... Viikonloppuna matkustan kotiin sukujuhlille, ou jea!


  • I'm gonna travel home this weekend for some partying with the relatives, yay!


Jottei menis ihan löpinäks, niin laitan tähän muutaman kuvan mitä tuli shoppailtua edellisviikonloppuna.


  • I did some shopping and here are the pictures :)


Meitsihän on kuuluisa legginsien ylikäyttäjä. Käytän niitä siihen asti kun ne kirjaimellisesti repeää käsiin (ja joskus sen jälkeenki vielä, hups! :D). Kuinka ollakaan, mun kaikki mustat legginsit on tällä hetkellä hajalla, koska kaikkihan aina hajoaa just sillon kun ei ole ylimäärästä rahaa. Oli siis ihan pakko lähteä Jumboon ostamaan uusia ja pitihän se arvata että mä en lähde Hennesiltä pelkät legginsit kassissa...


  • So, a week ago I went shopping for a pair of new leggings. I didn't leave it there...



Nää verkkarit oli pakko ostaa, koska enää ei parane hillua ulkona pelkissä legginseissä. Neljän kilsan kävelymatka kouluun on huomattavasti mukavampi, kun on vähän enemmän vaatetta päällä ;) Ja onhan näissä aivan mielettömän mukavaa lööbailla kotona!


  • I got sweatpants (had to cause its cold outside, need them on top of my leggings)...



Tää hame oli pakko ostaa, koska oon etsinyt mustaa maksihametta jo ikuisuuden ja tää oli aivan täydellinen. Taskut ja kaikki! <3


  • ...a maxiskirt (had to cause I've wanted one for a long time, it has pockets and everything!! <3)



Tää neule oli pakko ostaa, koska käytän aina samoja neuleita koulussa, niin pitihän mun saada uusi ja vielä erivärinen kun ne muut. Ja tää näytti kivalta korkean ponnarin ja ton mustan hameen kanssa :)


  • ...a sweater (had to cause I'm always wearing the same ones and I didn't have one in that color. It looks really good with a high ponytail and the black skirt!)



Nyt te saatatte miettiä, miks ihmeessä mä kuvailen sukkia... Mä rakastan uusia sukkia ja varsinkin jos niissä on hiukan jotain spessua! En millään malttais käyttää niitä, koska aivan präniköiden sukkien laittaminen jalkoihin on jotain niiiiin ihanaa! Ja sit mua harmittaa kun ne menee käytössä kamaliks ja reikäsiks ja ne pitää heittää pois :( Pienenä kun mulla oli sukissa reikiä ja äiti käski heittää ne pois, niin mä aina huusin "Ei! Niistä voi vielä tehdä barbinvaatteita!", ihan vaan ettei olis tarvinnut luopua niistä. Tähän väliin pitää varmaan huomauttaa että yhtäkään barbinmekkoa en oo sukista vääntäny :D


  • ...some socks (love new socks!!! I get all sad when they break and I have to get rid of them :( When I was little and my mom would tell me to throw away the ones that are broken I would scream "No! I can use them to make dresses for my barbies!" And nope, I never did :D). 



Tämä ylisöpö pussukka löytyi Lindexin alelaarista. Ai niin, mä olen erittäin hyvä löytämään vaatteita ja tavaroita alehintaan, se on yksi mun vahvimmista ominaisuuksista ;) No anyway, tää makso vähän yli pari euroa ja siis kuinka täydellinen se on! Tällaistakin oon aiiiiina halunnu!


  • a little travel bag for my undies (had to cause it was on sale and it is A-DO-RA-BLE! I'm really good at finding stuff on sale by the way, this cost a little more than 2 euros)




Miten kätevää, että matkalle mentäessä on jo valmiina tuommonen pussukka, johon saa samaan aikaan sullottua sekä puhtaat että likaiset alusvaatteet?! Saa vihdoin luopua typeristä muovipusseista ja arpomisesta, mitkähän näistä nyt oli käytetyt ja mitkä ei...


Unohdin koklata näitä ihania pipoa ja hanskoja ja jäi pikkasen nakottamaan kun ne jäi sinne kauppaan itkemään mun perään. Pari päivää itkin minäkin ja kun koulumatkalla meinas jäätyä kuuppa niin oli pakko käydä uudestaan Hennesillä ja tadaa!! -50% alennuksella molemmat! :) Ja löytypä vielä niihin mätsäävä huivikin, myös alennuksessa :)


  • ...and a matching scarf, hat and gloves (had to cause it's freakin' freezing).



Niittejä, niittejä <3 


Semmoset shoppailut tällä kertaa, mitäs tykkäätte?

P.S. Kyllä mä ne legginsit ostin myös :)

  • How do you like them? Oh and yes, I did buy my leggings as well ;)



4 kommenttia:

  1. Mä en kans kyl ymmärrä miten oon tähän ikään kaikilta mun reissuilta selvinnyt ilman tollasta pussia! :D No ei, onhan se tosi söpö! Mut ihania ostoksia ♡

    VastaaPoista
  2. "I dont know how i ever made it before they invented this!" :D Hyvin käytännöllinen ja ennen kaikkea söpö ;) Kiitos, oon iteki aika tyytyväinen <3

    VastaaPoista
  3. Rakastan tota maksihametta <3 Jospa kaivais oman kaapista ja koittas laittaa täihin joku päivä...hmm...

    VastaaPoista